torsdag 9 september 2010

Träning o musik




Var ledig i går.
Mötte S inne på Rival o åt deras icke GI-frukost..mums men kunde varit en scones till istället för ägget (har lite svårt för hela ägg...alla har väl sina hung ups)

Måste bara inflika en dagens låt: Graceland m Paul Simon. My oh my vad bra den är, blir glad i hela kroppen! http://www.youtube.com/watch?v=h6fS_7Yp0hY

Efter Rival köpte jag ögondroppar eftersom det är en aning dammigt hemma och fullt med kartonger med gamla grejor i som gör att det blir kli i ögonon.
....Hem och fixade till lite.
Packade ihop och drog in till träningen (första på 1½ år) kämpade så jag mådde illa och när jag sprang upp till toan för att ulka så hade det redan varit en före mig...som inte hunnit fram = kräk på golvet...vilket inte fick mig att må bättre.
Jaja, träningen var lika roligt som jag minns det och jag kommer att fortsätta, definitivt!

När det var slut på slagskämperiet gick jag ner till Pet Sound för att lyssna på Neighbourhood. Ställde mig i baren, beställde en öl och en råbiff...bartendern missuppfattade mig och hade bongat in en varmrätt, alltså en stor jävla måltid som tog upp en bra bit av bardisken, pinsamt!
För er som varit i Petsounds källarlokal så vet ni att det inte är så stort och verkligen inte plats för att någon står och äter en middag när alla vill fram och köpa öl :-S
Så där fick jag stå och skämmas...bartendern förstod att han gjort fel och bjöd mig på ett glas vin..kanske för att döva min skam, vad vet jag.
Stämningen var skön och det gungade bra. Gick på en kille som jag kände igen från Kristianstad, det visade sig att han satt ljud o ljus till en föreställning jag var med i för flera år sedan.

MYCKET bra onsdag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar