fredag 3 september 2010

Nytt steg- Kontrakt :-)

Ja, då har jag flyttat till mysigaste lilla lyan med utsikt över Mälaren.

Summering av veckan som gått:

* Väninna ringt och sagt att hon ska sluta dricka - Lycka till och grattis till livet gumman!

* S hjälpte mig att flytta på fredagen, åh tack sweetie! (jag gjorde en sån jävla vurpa så hon vek sig av skratt och kunde nästan inte sluta..varför är det så skämmigt att göra sånt??)
* H hjälpte mig med flytten på lördagen trots att han var förkyld, tack! Det är riktig vänskap! Han fick en av mina gitarrer...tror att han blev glad.

* Fick låna en LASTBIL till flytten av en bekant, trodde man var tvungen att ha C-körkort till en sån så jag låtsades att någon annan skulle köra..haha..men det visade sig att det gick bra med B-kort. Tur! (har ett på väg..skulle ju förnya mitt men det har inte kommit, man får väl köra ändå va...eller?)

*Ätit en middag på Barcelona ENSAM efter jobbet (lite läskigt men skönt att slippa prata med någon) för att fira att jag pratat m chefen i dag och hon ville prova mig på en ny grej, jag blev ÖVERLYCKLIG!!

Ja, annars har jag mest jobbat och sen åkt hem för att försöka få ordning i mitt lilla bo. Har borrat, skruvat, sytt, bränt fingrarna på borren

köttat ett stort hål i mitt ena finger med en gardinstång och höll på att svimma, dammsugir upp en gigantisk spindel som var i mitt badrum - brrrr, ätit chips i massor, kollat film och SOVIT!

Jag mår bra!


Tacksam!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar