fredag 10 september 2010

Djungelfeber

8.30..drömde att jag var så trött att allt snurrade, detta gjorde att jag vaknade...hm.

Satte på en kopp kaffe och gick o satte igång tvn för att få morgon-tv och se om Myrorna hämtat kartongerna. (det hade de inte gjort)

Ställde ut allt i natt så jag skulle kunna få sova lite längre men, ja, det gick ju sådär med sömnen.
Satte mig i soffan med kaffet och efter ett par minuter ser jag en man som plockar med kartogerna utanför fönstret...jag gick ut och hjälpte honom. (trots svår träningsvärk)

Jag hade satt ut min gigantiskt stora Monstera också eftersom den har svårt att få plats i mitt lilla kryp in och skulle få det bättre i ett STORT kontorslandskap MEN..chaffisen ville inte ta med den

- Vi säljer ju inte blommor, sa han och körde ifrån blomman som kunde fått dem att säkert tjäna en bra hacka.

Fortfarande en liten djungel här alltså, funderar på att annonsera ut växten och donera pengarna till något bra...ska fnula på vad.

Dags att fixa till sig o åka in till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar