söndag 26 september 2010

Lördag

Lördag:
Vaknade 9.30, spår av fest - halvfulla flaskor, bord med tallrikar, mat, lappar, rythmikägg, flöjt, tomma cigarettaskar...ja och osten som lämnats kvar luktade ganska illa...
Vi behövde komma bort härifrån SNABBT!

På med kläderna och mot Sickla köpkvarter!
Gick en sväng och kollade vad köpkvarteret hade att bjuda på, sen blev det käk och vidare...
Hittade detta grymsnygga armbandet som jag var TVUNGEN att köpa. Nu ligger det här brevid och jag kan inte slita min blick från det - Oh la la!


Efter Sickla åkte vi till Djurgården och tog en bit mat, en öl och babblade om nytt och gammalt i väntan på att P-Floyd skulle äntra scenen.


Tack P-Floyd, inte sista gången vi ses!


Kärlek!

Efter konserten som slutade vid 24 blev det taxi till en vän som var på festen i går, han bjöd på snittar, vin och gott sällskap tills jag höll på att somna i soffan så min väninna och jag åkte hem trötta och glada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar