fredag 17 september 2010

Pust



Jag är helt slut! Efter en riktigt tung vecka är jag ÄNTLIGEN ledig. Några kollegor frågade om jag ville med till Grönan och lyssna på Europe men jag o N gick till Barcelona för en bit mat o en öl.

När vi kom dit så var M o B där så vi satt och pratade en stund och åt gott. M&B skulle till Cirkus o titta på "We will rock you", skulle det inte vara så dyrt så skulle jag också gått och sett den...kul att jämföra med den vi såg i London.


Nu, hemma i sägen framför tvn och njuter av att ligga ner och vila min trötta kropp. Hemsk film på 1an så jag passar på att skriva lite.


I morrn ska jag in till stan och möta P,J&M så ska vi ha "Brudkrut" (bättre namn för tjejdag/kväll). Precis vad jag behöver!


...men först - SOVA!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar