måndag 27 september 2010

Märklig lukt


Jag har en fixering vid dofter. Så fort det luktar konstigt så får jag för mig att det är jag eller att andra ska tro att det är jag.

Som när man varit på en allmän toa och den före eller före det har lagt en kabel och det luktar illa, så känner jag nästan att jag vill säga till den som går in efter mig att:
- Det var inte jag som...ja, det luktar för jävligt där inne - usch!

Nu satt jag här och grejade lite och tyckte att det började lukta illa...men jag är ensam och vet med mig att jag varken fisit eller vad det nu skulle vara. TROTS det går jag in och tar en dusch för att reducera risken att det är gammal svett (finns ingen risk för det ens)
När jag kommer ut så luktar det fortfarande?!?
Då ser jag osten som jag tog fram för en stund sedan när jag var sugen på något.....

Herre gud, skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar