söndag 5 september 2010

Dags att måla naglarna :-)


Supertrevlig dag i går på stan m F. Vi handlade bokstäver till min brevlåda, käkade koreanskt käk på en liten restaurang på östgötagatan - GOTT och bara flanerade i solen och hade det riktigt bra.
På kvällen åkte jag hem till C, vi spelade sybarit o drack vin o blev fulla, sen kom hennes kille hem och vi spelade låtar och skrålade till 5 i morse sen blev det taxi hem.

Vaknade 9.30, messade F att jag var vaken, hon tog en promenad hit. Vi drack kaffe o åt croissoner sen skulle jag visa henne ett konstnärcentrum dit jag har tänkt att ansluta mig till.

Mitt i vår promenad så ringde min telefon, det var R, mannen i mitt hjärta, även kallad gubben i lådan. Han babblade på en massa och vi pratade nog i 15 min innan F tröttnade. well well.

F o jag gick hem till mig igen, jag kollade upp på nätet hur man monterar ett tv antennuttag och läste högt för F medan hon skalade kabel och skruvade ihop. Det vlev skit bra och nu sitter jag i min soffa och kollar på tv o tänker på R....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar