fredag 1 oktober 2010

Var är min post??



Jag har efter min flytt ändrat adress, betalat 400:- för eftersändning men har det hänt något? Nej!
Kom på i går att jag inte betalt någon räkning till gloacalnet och mitt körkort som jag förnyade har inte heller dykt upp...det finns nog en sopsäck med post till mig någonstans men inte där den borde vara, dvs här hos mig.
Jag mailade adressändring för ett par veckor sedan och de svarade att de skulle höra av sig till Citymail som tydligen delar ut posten här.

Dags att ringa dem och fråga vad som pågår...

Inte första gången det strular när man bytt adress, när jag flyttade från Norge så tog det nog 9 månader innan det kom igång på riktigt, riktigt dåligt!
GE OSS TILLBAKA POSTVERKET så det blir lite ordning!!
Där ser man att det inte är bra att släppa ALLT fritt, det blir bara kaos om för många ska vara med och leka - BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar