tisdag 5 oktober 2010

Klippning



Lite synd faktiskt att jag inte tog före och efter bilder för, vilken skillnad!!
Har inte varit hos en frisör sedan i april tror jag att det var, så håret såg mest ut som ett skatbo.

Nu har jag iallafall hittat en frisör som jag gillade och inte skinnade mig på alla mina pengar.

NOUR, tjejen som klippte var ganska tystlåten, noga, gjorde som hon tyckte och när jag frågade om jag inte skulle ha det lite mer uppklippt på sidorna så skrattade hon och frågade om jag ville att hon klippte upp lite till.
Då blev jag ju tveksam, det var verkligen fint men tänkte att det kanske kommer vara lättare att fixa till själv om det var lite mer uppklippt.
Hon tog en yttepyttebit till och sa att jag inte skulle ha det mer upklippt än så.

SÅNT GILLAR JAG!!

Bestämd med vad hon tyckte skulle bli bra och när jag frågade om hur länge jag skulle vänta tills jag klippte det igen så svarade hon inte det vanliga: 6 veckor, utan hon sa:
- Du känner ditt hår bäst och vet när det är dags.

När jag skulle betala så sa jag att jag ville ha hennes namn och att hon fått en ny nöjd kund.


Bra där Nour!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar