torsdag 7 oktober 2010

VAD VILL DU????



På väg hem, det pep i luren och jag tittade...från R...
Han undrade om hyllorna satt kvar.

Jag svarade att de satt som berget och tackade för hjälpen.

Hemma...sparkade av mig skorna, in på toa, av med jackan och la in sakerna jag köpt i kylen...hällde upp lite nötter i en skål och ..släppte en fis.
Då knackar det på dörren - typiskt! Började vifta så inte fisen skulle hänga med (jag har ju ett pyttebo)

Öppnade dörren och där stod R!?
Jaha, vad gör du här? (tror att jag blev lite generad)
Ja, jag körde förbi, var ju tvungen att kolla så det satt kvar...och...på väg hem från ett jobb.

FAN också, jag är så jävla dålig på att värja mig från honom.

Denna gången var det han som kastade sig över mig...ja, det gick ju som det gick och vi hade trevligt och allt så...
Sen när han skulle hem så sa jag att:
-Du, detta är ju inte ok...
- nej, jag vet, sa han och började gå..
- men stanna och prata nu, det är inte ok att du bara dyker upp såhär.

Han tittade på mig länge...

- Ska vi bestämma det då?
- Ja, svarade jag.

- Ja, svarade han.

Sen gick han...

- Hejdå

- Hejdå

Det var ju enkelt.

Stannade jag där?
Nej, SJÄLVKLART INTE!

Nej nej, jag väntade en timme, nej, det var nog inte så långt, jag väntade nog...en halvtimme sen messade jag och skrev:

"Vet du, jag tänkte att du kanske skulle våga ta steget... Synd, jag tror det skulle kunna bli riktigt bra. Är det så att du inte vill eller vad det nu handlar om så hör inte av dig mer, jag vill ha allt eller inget. Fast det vet du ju redan."

Egentligen hade den första meningen räckt, resten hade jag ju sagt.

Ok, så hur gör jag för att få människan ur min hjärna nu då??!

Hjärtat är faktiskt ok, konstigt nog...undrar hur det kan vara så att hjärnan är mer upptagen än hjärtat, känns avstängt på nå sätt.

Jag är ju hjärntvättad och nu måste det bort, hur gör man?

Får kolla på nätet, just nu är internet min bästa vän...hon vet ALLT - underbart med en sån vän att luta sig mot.

PATETISKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar