onsdag 20 oktober 2010



Ringde min hyresvärd i dag. Jag har ju fortfarande inte, efter 6-7 veckor inte skrivit på kontrakt eller betalat hyra?!
Efter jag ringt några gånger så svarade han och sa att han skulle komma förbi med kontrakt osv i morgon.
Märkligt, men skönt att han inte är så petnoga utan litar på mig och tar det med en klackspark.
Ska bli spännande att se vad som står på kontraktet...

Annika kommer från Skåne i morgon, skönt med en skåning i huset!!
Handlade massor på väg hem fr jobbet, och i morgon innan jag åker till jobbet ska jag bädda och ställa iordning så det ser välkomnande ut för henne.

Har gått med klackar mellan 11-21 i dag, det gör ont liksom in i benet av fötterna - aj! Att jag aldrig lär mig! Dags för högläge!


Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar