söndag 10 oktober 2010

I går efter jobbet åkte jag hem till Pia, drack ett glas rökig whiskey och väntade på att hon skulle fixa frillan så vi kunde gå till Debaser.

Träffade några riktigt sköna snubbar som stod där vi stod, Peter & Peter.
Vi pratade, skålade och rockade till Dankos undebart gung.
Dankos aldrig sinande källa av ord bubblade ur honom och rocken satt ettrig och rythmiskt i vågorna på ölskummet.


När konserten var slut tog vi en öl och babblade lite mer med P&P. Blev utbjuden av ena P, trevligt men jag tackade nej...why? well..why not?

Jessica kom ner från bio-våningen, de skulle till Rocks och hon undrade om vi ville med.Ja, eftersom vi hade börjat en rock kväll så ville vi ju fortsätta den, weee!

Dit med Jess o hennes kompis S som sen fixade in oss där förbi kö och inträdet, tack för det S!

Haha, vi tokrockade och hade skitkul! Flirtade med en som ville att jag skulle komma dit igen på lördag..ja, fin var han men..mm får se vad som händer. Skönt att min flirtförlamning har släppt.

Tack för det, trodde ett tag att jag blivit helt avstängd men jag hade bara glömt hur man gjorde.

Hemåt i natten, stannade vid grillen, där mötte vi en man som sa att han skulle banta, han beställde en 90 grammare med ost, haha.. mitt tips till honom blev: Ta en 200 grammare utan ost istället...så gjorde han det.

Toppenkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar