söndag 31 oktober 2010

Så var det...



Emellanåt, speciellt när jag åker t-bana in till stan eller när jag åker mot slussen...då slår det mig att jag har ett bra liv nu...att jag har börjat bli ett med min nya stad.

Jag har lite olika väninnor, ett par manliga vänner, arbetskamrater som jag gillar och andra som jag tycker mindre om men liksom fyller det rum som de ska.
Har hittat träningen som jag gillar skarpt!

Jobbet går bra och framåt och äntligen har jag ett eget bo.

Min flirtkoma har försvunnit så jag ser intressanta människor och de ser mig, DET är skönt!
Det var bra att R hörde av sig och att vi fick ett avslut även om det var konstigt det med, men det var nog det som behövdes.

...och så det där med teatern som jag tycker så mycket om...jag har tagit kontakt med ett gäng nu :-) Får se om jag kommer ha tid i förlängningen men, fram till jul ska jag kolla läget hos dem.


NÖJD o TACKSAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar