söndag 27 juni 2010

Summering

Ja, det har hänt en del denna veckan alltså..och jag har inte haft tid eller inte kunnat skriva.
I måndags kom några skånevänner på besök. Min gudson bl.a, till min stora förtjusning för han är så underhållande och go!

Jag började måndagen med att träffa en väninna på Rival, vi åt frulle och babblade om vad som hänt sedan sist, sen skulle Skånetåget komma så jag tog farväl av A och gick för att möta nästa gäng.
Kramar och glada miner...vi låste in deras grejor och tog oss till Grönan.

(På väg till Grönan så ringde jag Arne, min fd hyresvärd som sagt att han kanske hade en lya till mig...han satt på en middag i malmö så jag skulle ringa honom dagen efter (något frustrerad log jag genom luren och sa att jag skulle höra av mig).)

I entren så köpte jag ett årskort så jag ska kunna gå på lite bra konserter...

...sen när jag kom in på området, kanske 50 meter, så stannar en kvinna mig och frågar om jag vill vara med i en undersökning. - Ja, det kan jag väl. - Vad bra, säger hon, då får du ett årskort som tack för hjälpen. Hahaha!! Vad säger man?
Tack!

(när jag sen fyllde i enkäten så valde jag två inträden 2011 istället)

Sen åkte de andra INSANE, brrr


Efter det körde vi en 5-kamp, herregud vad roligt det var.. J vann,

Grattis!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar