söndag 27 juni 2010

Förra söndagen..

Förra söndagen möttes jag och en av Ullisarna nere på Thaibåten, ett av mina älsklingshak.
Vi skulle äta och babbla lite men det blev som vanligt att vi stannade i 6 timmar.

Goda drinkar...

...fint väder..


..gott sällskap..


..och vips så trollades det fram en Dj och det blev en spelning och lite senare club.
Söndagskärlek!

I slutet av vårt båtmys kom en annan väninna ner och myste lite med oss sen skulle hon hem..vi stannade en stund till och då kom min gamla skånevän förbi, han var ute och promenerade så vi hängde på honom från musik och drinkar.
Ullis tog bussen hem och vi andra fortsatte vår färd.
Vi hamnade på en liten, riktigt trevlig krog på götgatsbacken där vi tog en öl och pratade. Jag och min vän har inte träffats på ett år, han har haft en kris och jag har funnits här och låtit honom få ta kontakt när han har känt att han ville det igen.
Så nu Äntligen har han rest sig, min älskade vän.. och vi pratade om året som gått och om livet och hur vi gör med det.. och hur det gör med oss.
Dessa fina dagar gör det värt att leva!

VÄRME!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar