onsdag 30 juni 2010

Gårdagen - en höjdare!


På vännernas lantställe på Lidingö i går, solen gassade. Vi hoppade mellan bryggan och soldäcket - korsord och sommarradio.
En helt underbar dag som började tidigt och slutade i morse... Väninnans man kom dit i går eftermiddag, vi fikade och sen ringde en annan väninna som berättade att deras krog hade sålts, GRATTIS!!
Hon ville komma ut och dela kvällen med oss så jag och G tog deras RIB-båt och körde in till Ropsten och hämtade henne. Härligt!


Kvällen fortsattes med grill, bubbel, babbel, kortspel och det blev så sent att alla sov över.
G skjutsade hem mig i morse, han skulle till jobbet och eftersom jag inte börjar förrän 9.55 så hann jag hem och få i mig en kopp kaffe och ta det lugnt.
I kväll ska jag hem till en kollega och titta på smycken som en av hennes vänner gjort, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar