fredag 11 juni 2010

Bytt utseende



FREEEDAG!

Börjat dagen med att kolla upp var man kan sälja grejor man vill bli av med, typ loppisställe.
Hittade www.tabyloppis.com

Skrev till en kompis kompis på facebook att jag nu har hittat ett ställe, han och jag pratade nämligen om att rensa ut och "slå våra påsar ihop" på någon loppis någon gång inom snar framtid.

Så..efter jag gjort det fick jag eld i baken och började riva ut grjor från skåp och garderober, skitbra med tanke på att jag snart ska flytta!
Problemet blir när man hittar "den där" tröjan man hade "när" och blir sentimental och vill spara eländet man ändå aldrig använder (eller tittar på) bara för att det är fina minnen.
Borde köpa en bok där man skriver in plagget, saken eller vad det nu är och minnet till det som man vill göra sig av med, på så sätt har man ju både minnet av plagget och händelserna.
Fan, det var ju en riktigt bra idé! (något för designtorget)

Ja, någonstans mitt i kom jag av mig, gjorde två varma mackor och satte mig vid datorn...hittade bloggers nya design-knapp och började kolla runt och ändra min sida. Ja, så nu har jag hållt på med detta i tre timmar och borde sluta nu eftersom jag måste fixa till mig och sen åka till ett av mina extrajobb..Ikväll- en stor fest.
Hoppas att jag kan gå hyfsat i tid eftersom jag jobbar tidig och lång dag på jobb nr 1.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar