måndag 22 november 2010

Träning nej, fläsklägg ja!

Efter två veckor av sjukdom och inte kunnat träna så var det då dags att ta upp träningsväskan igen...
det gjorde jag..bar den hela vägen till jobbet... och sen fick den ligga där.

När jag slutade vid 20 så var jag bara hungrig och sällskapssjuk så jag messade en vän jag inte träffat på ett tag och frågade om han var upplagd för en tur till Östgötakällaren.

Han svarade att han precis hade tänkt att gå ut och äta något så visst villehan ses.
Det blev ett av mina favorit höst/vinter ställen -

ÖSTGÖTAKÄLLAREN



rekomenderade honom att beställa deras paradrätt - fläsklägg och eftersom det är ett par månader sedan jag var där så var jag också tvungen att ta det - MUMS!

När vi skulle betala så hittade jag inte min plånbok, helvete (pinsamt)!!

Det skulle kunna vara så att den ligger kvar på jobbet (hoppas hoppas) annars är jag rökt!

Inte för att jag hade så väldigt mycket pengar kvar trots att jag borde ha det men det lilla ska räcka till ett och annat.

Så nu har jag satt klockan på hyfsat tidigt så jag kan åka till jobbet innan jag ska bada.

Nu är jag hemma, mätt, belåten och ser fram emot min lediga dag i morgon då jag ska bada och sen till teaterimprovisationen.

Gillar livet!
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar