söndag 21 november 2010

GODISSUGEN!!
(Sockerberoende....)
HUR kunde jag missa att köpa godis när jag var i affären efter jobbet och handlade??
Nu sitter jag här och håller på att hoppa ur skinnet för att mitt begär är ganska illa. Har sedan tidig ungdom sagt att inte vill vara beroende av något och därför försökt hålla en god nivå på det goda och annat...
Men att man kunde bli beroende av godis (socker) hade väl ingen tänkt på.
Så nu sitter man här, har inte ännu bitit ner naglarna (detta konstaterar jag väldigt nöjd och stolt)
Lika bra att gå och lägga sig så jag inte faller för min tanke att gå ner till affären, de har faktiskt öppet 30 minuter till.
Nä, det blir sängen med nyss påbörjade deckaren: Flickan under gatan.
I morrn - träning! Tre veckor sedan sist eftersom jag varit krasslig så det kommer nog bli tungt men oh så härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar