tisdag 23 november 2010

Att göra vad man vill...

Vaknade innan klockan ringde sen när den ringt så somnade jag om i en halvtimme - underbart!
Frulle o sen in till söder.
Elisabethskolan hade gått på lunch så jag tog en fika på BLOOMS.
Två sällskap av kvinnor som gärna ville höras satt där, volymen på dem var en smula föör uppskruvad.
Gick över till min skönhetssalong när klockan var 13, bokade lite nya tider i januari och tog sen mitt efterlängtade kurbad.
Hade en annan tjej i dag som skulle visa mig hur man gör, det var lite annorlunda än sist...denna gången fick jag ett par engångstrosor - hahaha! Hygieniskt och komiska.

Efter att jag har badat känns det riktigt skönt, tillochmed mina ögonvitor blir vitare och jag känner hur bra min kropp mår! Det var liksdant sist. Man badar i 15 minuter och det precis vad man behöver och orkar med.


När man har badat klart så tar man en dusch där de har bullat upp med väldoftande och riktigt bra schampo o balsam, duschcreme och scrub - Oh lala


Efter bad och tillfixning så gick jag mot götgatsbacken för att lämna tillbaka lite kläder jag köpte förra veckan men inte passade så bra när jag kom hem. På vägen dit gick jag förbi SERIEGALLERIET, som jag läst någonstans skulle ha "Rocky"-utställning.

Denna utställning skulle vara synd att missa, riktigt tacksam att jag gick in!!
Resten som finns där är verkligen också värt ett besök!
Jag har inte gått in dit tidigare för jag har trott att det är ett ställe som säljer gamla serietidningar - ack så fel jag hade!

Nu väntar kursen i improvisationsteater, ska bara kolla upp var det ligger sen jävlar ska det bli drama av!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar