torsdag 18 november 2010

Ägglossning o förkylning - trist kombo

Började dagen med att åka in till Rival o käka frukost (sen shopping, fika på Lisas, mera shopping) med S.
Jag älskar henne men just nu är jag så sjukt trött på hennes berättelser om männen hon har sidan av sitt äktenskap...jag håller inte masken och är "snäll" i mina jaha osv utan sågar hennes stil hårt och när hon ville börja beräta om den andre så sa jag att jag inte ens ville lyssna längre...vill inte höra mer!
Det syns att hon inte gillar att jag inte vill lyssna och att hon förmodligen tycker att jag är en tråkig moralens väktare.
Tycker bara att det är tråkigt att lyssna på, hon får ta det med de som är intresserade.

Åkte hem från stan istället för att träffa Andreas, förkylningen vill inte ge med sig och i dag känner jag mig helt orkeslös och under mina ögon vittnar min kropp klart o tydligt att jag inte mår bra med stora mörka påsar - INTE klädsamt alls!
Hem o kurera mig och spela BG på blip om nu någon vill möta mig...har skaffat mig usla poäng eftersom jag alltid har spelat mot duktigt folk, så nu när de ser att jag har en jokermössa (haha) så vill ingen spela. Inte lönt att förklara ens...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar