fredag 28 maj 2010

Tillbehör


I mitt letande idag efter kastanjetter var jag först inne i en lite mindre musikaffär vid Medis, de skrattade gott och sa att han uppe i Götgatsbacken nog hade så jag knallade dit.
De hade ett par men av den modellen som man ska ha på långfingret och det var inte vad jag sökte, däremot fick jag visa skillnaden på de oilka sorterna och tala om hur man slår med de som jag letar efter (stolt och med ett leende)mannen på Hellstone, som de heter sa att killen vid Hötorget var bra och välsorterad, HAN skulle säkert ha!
Så min resa fortsatte.
Musikaffären i tunnelbanan på Hötorget har kastanjetter kan jag meddela. Riktigt fina var de med, två varianter i olika träslag 495:- eller 795:- så med min usla ekonomi får jag snällt vänta med att köpa mina första innan jag börjar göra grannen tokig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar