söndag 16 maj 2010

Jobb


Riktigt nöjd med mitt beslut att inte fortsätta mitt andra jobb...så nu är det avklarat, så skönt att slippa den klumpen i magen som det blir när man känner att det är något som inte är bra.

Pratade med min dotter i dag, vi planerade lite inför helgen. Ska bli så UNDERBART att träffa henne, hon saknas mig...och det värmde att hon var så snackesjuk och berättade om vad hon tänkte på och sånt som är så härligt vardagligt.
Jag fick möjligheten att tala om att jag tycker att hon är så himla bra och att hon gör saker på ett riktigt vettigt sätt, att jag blir stolt över henne. Hon är så go, 20 år och en stark och modig ung kvinna som verkar lyssna på sitt inre, sånt känner jag stor respekt för!
JAG ÄLSKAR DIG MITT BARN!

Tacksam över mina fina kollegor med...sitter här och blir varm i hjärtat av att se så mycket bra runt omkring mig!
TACK!! (till den det rör)
Nu - loppelådan!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar