lördag 29 maj 2010

Lost and found!



http://www.youtube.com/watch?v=8YablrXxFCc

Var och tittade på Sex and the city i går m tre väninnor och efteråt gick tre av oss till "Barcelona" för en bit mat.
Martin en gammal bekant var i stan för någon mässa så han mötte upp och delade ett par timmar med oss.
Martin är ganska bra på detta med musik så jag frågade honom (och de andra):
- Känner ni igen denna låten? och så började jag nynna... Brudarna tittade konstigt men Martin glimtade till och sa att han kände igen det och att han hade det på tungan...
Efter kanske en timme när vi satt och åt och pratade om allt och inget så bara kom det från Martins håll:
"Life in a northen town"
- Vad menar du? Är det låten??? :-)
- Ja, jag tror att den heter så, svarade han.

Våra vägar skildes och när jag kom hem var jag för trött för att kolla, men i morse, DÅ...knappade in på burken och googlade namnet.
Mycket riktigt, där var den, låten, THE LÅT som jag grubblat över och malt om i två veckor :-)
åååå...fiiiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar