söndag 9 oktober 2011

Oh vilket party!


När jag slutat jobba i fredags möttes jag upp av väninnorna, vi gick till 
K - karaoke vid Odenplan där vi intog vårt bokade rum, när vi bänkat oss och beställt in en flaska vin så knackade det på dörren och in kom resten av gänget sen blev det sång och skål i två timmar.

Jag valde på tok för svåra låtar som jag trodde att jag kunde....tills jag såg texten, hur kan man tänka så fel! 
 
 
 
Gullgubben!
 
 
 
 Mosquitoclub på Södra teatern
med snyggaste Dj
 
 
Tråkigt att någon snodde mitt sl-kort men glad att jag fick tillbaka allt annat.
 
 Full rulle på dansgolvet..sen droppade det av folk efter hand och till slut var det bara jag och en väninna kvar.
Eftersom vi oerhört sällan är ute och dansar så fortsatte vi till East för at förlänga kvällen och krama den sista droppen ur fredagen.
Hemma 05.00 
Good God!

Vaknade 8.30 på lördagen...stön!

Lika bra att upp och ut,  så vi tog en prommis till stan. 
Stannade, åt...gick vidare och njöt av fint väder, gammal vänskap och saker vi stötte på på vägen.
 
Biosmörgås?? hahaha, lovely!
 
 
När man går genom stadens gator ser man saker man annars inte skulle vetat fanns...som detta konstverk som står vid st Eriksbron...
 
 
Pit stop på Classic tea room
 
 


 Framme på middag hos gubbarna i gubbängen

 
Mysig, rolig... 
 

 
 
...och god kväll
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar