torsdag 13 oktober 2011

Hurra för medicin!

Febernedsättande tabletter är fantastiskt!!
Tog två för en halvtimme sedan och nu orkar jag sitta och titta på IKEAS sida och drömma om hur jag vill fixa till här hemma.
Tre stycken Malm ska jag bygga upp sängbottnarna på så jag får plats med sånt som ligger i högar nu.
Sen vill jag ha en garderob att hänga byxor och klänningar i. 
Egentligen skulle jag vilja ha spegeldörrar för att spara plats men den tanken får jag nog slå ur hågen och tänka om eftersom jag inte har så högt eller brett där det ska få plats. Det får bli denna..

..och sen kanske på med en spegel på kortändan...skulle kunna funka.

Sen skulle jag vilja ha en heltäckningsmatta för jag har ett golv som är SVINKALLT!

Ska se vad jag kan hitta. Tänkte på en nålfiltsmatta men det var svårt att hitta när jag letade för nåt år sedan.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar