tisdag 11 oktober 2011

Jag tänkte på underrubriken till denna blogg: min väg till en vardag i en ny stad 
(eller något i den stilen)

Tänkte att en vardagslunk har jag kommit in i, skaffat mig en bostad på ett ställe som jag älskar och ett fast jobb som jag trivs oförskämt bra med.
Just nu träffar jag en kille, han är inte den stora kärleken i mitt liv men..han är fin som snus och gillar mig riktigt mycket, vi har kul ihop och ja...skönt!
Jag har vänner, några som jag gillar riktigt mycket, några som jag önskar att jag var närmre och några som jag egentligen kunde vara utan...
Det är precis såhär jag gillar livet.



I dag har jag varit ledig, det började med att P åkte till jobbet efter att ha sovit över, mysigt att vakna med en arm över midjan och andetag i nacken!

Sen åkte jag in för att möta en väninna som jag inte träffat på ett år, det var så himla kul att träffa henne och oj vad vi babblade.
Därefter åkte jag hem till min bästa vän, lagade mat och kollade på 
Sverige- Hollandmatchen...oh la la vilket drag! 

UNDERBAR dag!

Tack! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar