söndag 23 oktober 2011

Mammahelg

Senast jag träffade min mamma var i julas, 
I JULAS! 
Får det lov att gå så länge??
Nej, faktiskt inte.
Nu bokade hon iallafall en biljett upp och då ville jag ju att vi 
skulle göra lite härliga saker tillsammans 
så i fredags 
när jag hämtat henne från tåget gick vi till 
en Mexikansk liten restaurang på drottninggatan som jag har 
hört jättemycket bra om...
Det vi åt var verkligen inget jag skulle äta igen. 
Beställde 5 små majsbröd med kryddat nötkött på, till detta nachos och guacamole...
VAR är kryddorna, frågade jag killen bakom disken? 
Han svarade att det var lime o ingefära.. men av den smaken fanns inte ett spår!

Nej, tyvärr måste jag säga att både jag och min mor gick därifrån med en unken smak i munnen av det där köttet som inte ens den goda guacamolen kunde kompensera upp.

Jag hade bokat biljetter till 



My oh my vilken pipa den kvinnan har!! 
En kväll som var toppen, verkligen!
Kan rekomenderas 
om ni vill ha en kväll med blandad bra musik, någons historia och en hel del skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar