lördag 29 oktober 2011

Gubben i lådan har dykt upp igen...

Min stora kärlek ringde precis...ja och då är det tyvärr inte han som jag träffar nu jag talar om...
R är utomlands på militärt uppdrag och jag har ju tänkt att det ska vara bra eftersom det kan ge mig ro att tänka på annat och kanske gå vidare i livet.
Jodå..jag gör mina försök, det går...sådär.

För en månad kanske så fick jag ett mail av honom, jag valde att inte 
svara på det, tänkte att det kanske skulle göra det lättare att komma bort från honom.
I kväll, bara för en stund sedan så ringde det...dolt nummer...
det var R!
Jag blir överlycklig och livrädd och ledsen på samma gång *suck*

Han hade det bra men lite tråkigt...han undrade varför jag inte svarat på hans mail, då svarade jag med att fråga vad jag skulle ha skrivit... han sa att jag ju kunde skrivit "hej"
..sen sa vi inte mer om det..

Jag berättade att jag fått mögel i min lägenhet..
..han sa..du kan bo i min lägenhet...

Jag känner mig rådvill med en jobbig klump i magen.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar