onsdag 5 januari 2011

Trettonde dag jul

Ännu en helgdag närmar sig. Hur firar vi denna då?

Jag som gillar våra traditioner kan bara tänka mig att man "firar" på ett sätt och det är att man går och lyssnar på konsert på Berwaldhallen eller konserthuset...


och sedan går ner på Prinsen och äter en god middag som avslutas med konjak.
(inte för att jag gillar konjak utan för att det är en sån skönt traditionell sak att göra)


Då jag inte har de ekonomiska förutsättningarna för dessa planer får det bli att jag jobbar och sen åker hem och lägger mig tidigt för att se ett avsnitt av den lånade dvd-serien om Änglar.


Jag LÄNGTAR efter löning!! (som vanligt)


Måste köpa mig en kalender och sedan göra upp lite planer över året.
Vi satt några och tog ett glas på Malmen i söndags, då blev det prat om Åre och London...ja, sen vill jag ner några dagar snart till skåne med.

(Denna underbart roliga kalender från Benrik hade jag 2009, men kan inte hitta att de släppt en 2011 till min stora besvikelse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar