fredag 21 januari 2011

Mycket har hänt sedan i förrgår...
mitt liv i stockholm saknar en bit och det är kärleken. Jag fann den sen blev det inte riktigt som vi hade tänkt så...det tog slut.

Ja, i höstas så började mannen som jag trodde var mannen i mitt liv, han som Gud låtit mig vänta på så länge, han började höra av sig av någon anledning som jag inte kunde förstå.
Jaja, när det hållt på ett tag så sa jag stopp, jag fattade inte vad han ville eftersom han aldrig sjöng ut och det kändes meningslöst.

Nu har han hört av sig igen, denna gången repade han mod och förklarade att han inte kunde glömma mig och en massa som jag uppskattade mycket att han sa...men jag blev inte mycket klokare om sanningen ska fram...jag tror att han sa att han ville försöka igen men...
Så..nu vet jag inte hur jag ska tänka, jag har ju lagt otroligt mycket kraft det senaste 1½ året att försöka glömma honom och vips så dyker människan upp igen och gör mig helt yr.
Det var det ena.

Det andra är att jag har bokat resa till Oslo för att hälsa på några vänner och hoppas på att min dotter har tid att ses iallafall en liten stund.

Det tredje är att tjejgänget, vi har bokat resa till London lite längre fram i vår - GUUUUD vad roligt!

Fjärde...att jag varit på möte hos min förra chef som vill ha tillbaka mig i sitt nya dreamteam. Jag tackade nej och sa att hon får återkomma när allt är klart med hennes vision. Stolt över att ta ett bra beslut.

Femte..var på vernissage igår på Platina vid odenplan. Sofia som har det stället är SÅ härlig! En sprudlande o nyfiken konstnär. Hennes fd kompanjon Åsa var också där, underbara människa! Klart värt ett besök!
Sjätte...efter vernissagen gick jag och en vän och tittade på bio..en film som inte var riktigt vad vi hade i åtanke... men fin


Undrar SÅ vad morgondagen har i sitt sköte, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar