måndag 17 januari 2011

Måndag...förra veckan slutade finfint och denna har börjat bra.

Var ju på fest hos Petter i lördags och oj vad trevligt och kul det var! Massor av kreativa och härliga männsikor så jag blev inbjuden till en premiär och en vernissage, älskar ju konsten att skapa så lyckan var gjord!

I dag på jobbet var alla på sina bästa humör kändes det som, jag fick lite shoppat, bl.a en rouge från Lars Wallin, Oh la la vad vackert förpackad den är!
Visst är den vacker?
Den sitter på mina kindben i morrn och lilla fina etuiet i sin väska i...min väska.

Åkte hem efter inköpen och vad hittade jag i brevlådan om inte ett fullpackat paket med filmer från LOVE FILM!
Glädje!
Man gör ju sin egen lista på filmer som man vill ha skickat hem till sig och jag måste ha varit ordentligt kärlekskrank när jag fyllde i den för det jag fick hem var...håll i dig:

"Love happens" ser jag NU..lite sorglig, om människors rädsla för sanningen och så lite romantiskt gullig..

Nästa får bli i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar