tisdag 18 januari 2011

Ledig dag och jag började med en skön sovmorgon.
Upp, fick i mig en kopp kaffe o en macka samtidigt som jag läste i min almanacka att jag skulle kolla biljetter till en konsert.

Kollade och fick tag på två biljetter - Jipppeeee!

Passade på att köpa två biljetter till en annan happening med hihi så nu har jag en massa kul att se fram emot.

När det var avklarat så åkte jag till söder och åt lunch med ett par väninnor. En av chicksen skulle in på "Vimmel" så vi andra hängde på och det visade sig att de har REA till vår stora glädje.
Jag hittade ett par nya dojjor, ett knallrött linne och en liten kofta = 650:- och det mina kära, var MER än 50% avdrag på priset :-D



Detta linnet är knallrött, det måste ha hänt något med min kamera för på denna bilden ser linnet helt ceriserosa ut, hu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar