onsdag 4 augusti 2010

Frågor

Frågorna är många och hopar sig...

...vad faan är grejen med att ha med sin Iphone på en restaurang med vänner och vara mer intresserad av vad som händer i den än ta tillvara på tillfället med dem man är med?
Kommer jag få hjälp med flytten?
Var fikan bara en bekräftelsegrej? Hur mycket kommer att komma i lönekuvertet? Lokalen? Kommer jag att komma ner till skåne snart? Kommer solen och värmen att komma tillbaka och ge oss liite mer sommar? Ska jag köpa den lillavoodoo-dockan?
Ska jag sälja soffan och köpa en fin fotölj? Ska jag äta lunch eller frukost innan jag åker till jobbet i morgon? Överlever min orchide? Somnar jag i soffan framför Sopranos i kväll igen? Vad ska andra chefen säga i morgon när jag pratar med henne om jobb på den avdelningen i stället? Södra teatern m tjejerna i morrn? Ska jag platta håret i morrn? Är det verkligen bara bekanta jag har här uppe? Är det jag som inte låter folk komma nära..och bli vänner? Vad ville han? Vad ska jag säga om han hör av sig igen? Blir det verkligen ett förstahandskontrakt? Vilken färg ska jag ha på väggarna..och ska jag göra den där randen som jag tänkte på? klickgolv eller nålfiltsmatta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar