måndag 23 augusti 2010

Skräckslagen

Det börjar dra hop sig för att lämna andrahandslägenheten som jag bor i nu, jag ringde min nya hyresvärd förra måndagen den 9 aug och skulle höra om vi skulle ses och skriva papper och så...han svarade:
- Jag ringer dig nästa vecka.

...han har fortfarande inte ringt och jag känner att jag är så nervös och skiträdd att det inte ska bli något.
VAD gör jag då?? Då blir jag ju för fan hemlös!!
Jag har försökt ringa honom men inget svar så jag pratade in på telesvar, ingen har ringt tillbaka...jag har skickat sms men ingen respons. Tänk om det har hänt honom något!

Ok, veckans plan ser ut såhär:

MÅNDAG:
* Kolla på ICA om de har bananlådor till salu
* Ringa nya hyresvärden tills jag får tag på honom.
* Ringa och kolla flyttbil
* Ringa magasin o höra om lördag
* Styra upp flytthjälpen med tid o mat o dryck så det är klart.

TISDAG: Jobba lång dag

ONSDAG:
*Packa det sista

TORSDAG:
* Jobbar lång dag + inventering

FREDAG:
* Skruva isär sängen och packa ner det allra sista o ställa iordning
* Gå på spelning

LÖRDAG:
Förhoppningsvis flytta till nya lyan!!
(eller plan B)

SÖNDAG: Packa upp o mysa eller slita mitt hår och se vem jag kan bo hos ett par veckor.

Är så INNERLIGT trött på denna jakt på trygghet....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar