tisdag 6 juli 2010

Ny upplevelse

Det har varit så den senaste tiden, att måndagar är bästa dagen på veckan och i går var en riktig höjdare.
Jag o Henke träffades 11, gick och tittade på huset jag ska flytta in i...det såg ganska schavigt ut, sprucket i putsen och runt vissa fönster. Jaja, läget är tipptopp så jag hoppas kunna ha överseende med vissa skavanker.
Nåväl, när vi promenerat i 4 timmar så åkte vi ut till ett par vänner som bor i Fruängen, där grillade vi och drack lite vin å så..när klockan var 21 så tog vi oss in till stan och gick på "Klubb Sunkit" hahaha, en annorunda klubb med mysko musik, typ B-sidor från -80 talet och den stilen.
Det sköna var att det fanns fans där som kunde hela repetoaren av denna saliga musikblandning. Det var ca 50 grader varmt, det dracks öl, tröjorna åkte av och var man än tittade så log folk..Här var man bland vänner, det var solklart!

Nu måste jag hoppa i loppelådan så jag är liiite piggare i morrn för då ska jag ju träffa "King of the hills" och titta på lägenheten :-)

Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar