söndag 6 februari 2011

Hemma i stan igen!
Har haft fyra fina dagar i Oslo.
I torsdags kom min dotter upp och hälsade mig och våra vänner, hon hade med sig en riktigt fin ring som hon hade gjort till mig.
Den var smidd i silver och instämplat "Stockholm i mitt hjärta" ,
fina unge vad rätt det är!
Hon åkte hem lite senare för hon skulle upp i ottan och åka till Skåne.
Fredagen tog jag det lugnt tills L kom hem, vi tog ett glas vin och började göra mat.
I kom hem och vi hann precis fixa till allt sen kom det över en massa folk för vi skulle iväg till en fest med deras kollegor.
Festen var kalaskul!
Lördagen åkte vi och fönstershoppade, handlade, hem, lagade mat, öppnade vin, skumpa och mumsade i oss mängder framför melodifestivalen.
Jag mådde lite konstigt så det blev bara ett halvt glas skumpa för mig, typiskt!
Soliga söndag åkte vi ner till Majorstuen, gick på fik o promenerade en sväng.
Mina fina gamla vänner och min fina fina dotter, jag älskar er!
Tack för sköna dagar, jag behövde vila upp mig och träffa er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar