söndag 23 december 2012

Återfallsrisk

Sitter här och förhandlar med mig själv...helvete att jag ska ha så mycket känslor och att jag tänker så förbannat romantiskt.
Varför i helvete skulle han skicka ett sms i dag, på fucking lillejulafton när redan luften är så fylld av laddningar av traditioner, saknad efter familj som inte längre finns, förväntningar och längtan...
Tänker: ska jag skriva o fråga varför han berättade det han gjorde innan...jag kan skriva o säga att..klart att jag inte ska!
Det enda jag ska göra är att lägga mig, sätta på "Modern family" och skingra tankarna - DET ÄR EN NY DAG I MORGON!

Jag har LOVAT mig själv att aldrig mer gå in i och hänga kvar vid något som är omöjligt, jag har LOVAT! 
...jag har bara ett svagt ögonblick!

STÖN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar