onsdag 13 juli 2011

Hår

Igår kväll fick jag nog...jag tog saxen, blötte håret och klipp klipp...
fick panik och klippte lite till som för att jämna ut... 

När var "klar" så var jag inte speciellt nöjd utan tänkte att 
jag får nog gå med det i en pytteliten tofs tills det växer ut eller tills jag har råd att gå till frissan.
Det första jag gjorde i dag var att hoppa in i duschen, tvätta håret och sen fönade jag ut det och...
Fan alltså, det blev inte så pjåkigt ändå.
Ska göra en undersökning på jobbet i dag och säga att jag har varit på en svindyr salong och se vad de säger...
om de köper det så ser det väl inte helkass ut men om nån säger att frissan har missat eller att det är ojämnt så, ja då vet man. 
 Lurigt, jag vet. 
Hornen växte ut i samma takt som håret försvann mowahahahaaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar